۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

یک مسئول در سازمان ملی استاندارد ایران:

هیچ حاشیه‌ای در موضوع استاندارد مورد قبول نیست

هیچ حاشیه‌ای در موضوع استاندارد مورد قبول نیست

زنجان-مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخ‌گویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هیچ حاشیه‌ای در موضوع استاندارد مورد قبول نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آقابابایی ظهر پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه استاندارد موضوعی نیست که بتوان در خصوص آن به واسطه سفارش‌هایی که از سوی مدیران صورت می‌گیرد، تصمیم‌گیری کرد، گفت: معتقدیم اگر قرار باشد شخصی در بدنه دولت از این قضیه عدول کرد، کنار گذاشته شود.

وی با یادآوری اینکه بدون شک برخوردهای لازم با موضوع ترک فعل در دولت انجام شده و وجود چنین امری در بدنه دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از استان زنجان داشته و این منطقه به لحاظ مذهبی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، به همین خاطر انتظار داریم در چنین استانی عملکرد مدیران در سطح کشور نمونه باشد.

این مسئول با بیان اینکه در همه موارد به ویژه مسائل مربوط به استاندارد، قانون فصل‌الخطاب قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع به هیچ عنوان نباید در زمینه اجرای قوانین کوتاهی کنیم، از این رو اگر بخواهیم نماد و نمود کارکرد سازمان ملی استاندارد در استان‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم، هیچ نماد و نمودی بالاتر از قانون نخواهد بود.

آقابابایی با تاکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد یکی از مهم‌ترین سازمان‌ها در کشور بوده، به طوری که در سیاست‌گذاری‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند، اظهار کرد: مدیران باید وظایف خود را در زمانی که مسئولیتی به آن‌ها واگذار می‌شود، به درستی انجام داده و قانون را ملاک عملکرد خود قرار دهند و این موضوع را مدنظر داشته باشند که قبول مسئولیت در این نظام به معنای بردن سهمی از انقلاب است.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخ‌گویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه، خطاب به مدیرکل جدید استاندارد استان زنجان افزود: نظم‌بخشی به مجموعه و تسریع امور ارباب‌رجوع از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، پرهیز از حاشیه با توجه به جایگاهی که مدیران استاندارد در استان‌ها دارند، در اولویت باشد.

در این مراسم، مهدی قهرمانی به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان معرفی و از خدمات و زحمات صابر کاظمی سرپرست سابق این اداره کل قدردانی شد.

کد خبر 5841827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha